  • Data: 2017-02-22 10:41:18
    Temat: Re: [OT] Darmowe konto
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:62dcc4b3-7e41-4edc-b32b-8dc10206e727@go
    oglegroups.com...
    >Przed chwilą paczkę nadałem
    >Wyświetlacz w "moim"paczkomacie monochromaqtyczny wielkości smartfona
    >mojej żony
    >Pierwszy krok wybór języka- kliknąłem "polski" drugi krok prosi o
    >zczytanie kodu, podsunełem pod czytnik, za kilka sekund otworzyła się
    >szafka.
    >Paczke wsadziłem, szafke zamknełem. na wyświetlaczu info w ile sekund
    >nadałem
    >Nie wiem czy to mżna uprościć jeszcze. Nawet fotke wyświetlacza
    >klinełem- jutro wstawie;)
> [...]

    Ale to spec-umowa z allegro, szary klient ma drozej. A Ty musisz
    allegro prowizje zaplacic :-)

    No i ... kod zeskanowalem ... a skad ten kod ? Chyba pominales kilka
    wczesniejszych krokow.

    Razem komplikacja podobna jak na poczcie, ale czynna cala dobe.
    Swoja droga - po ch* poczta kaze jeszcze te "dowody nadania"
    wypisywac, wszak pracownik i tak to od razu w komputer wpisuje, wiec
    moze potwierdzenie wydrukowac.

    J.