  • Data: 2017-02-22 11:30:08
    Temat: Re: [OT] Darmowe konto
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 lutego 2017 10:41:27 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale to spec-umowa z allegro, szary klient ma drozej. A Ty musisz
    > allegro prowizje zaplacic :-)

    Żadna tam spec. Kążdy kto sprzedaje ma taką możliwość.
    Nie sprzedający na Allegro może przez Sendit np. wysłać przesyłke paczkomatową . Coś
    koł 10zł to kosztuje

    > No i ... kod zeskanowalem ... a skad ten kod ? Chyba pominales kilka
    > wczesniejszych krokow.

    Sprzedałem, kupujący zapłacił, wybrał dostawę do paczkomatu, zalogowałem się do
    allegro, stamtąd przerzuciło do menagera inpostu, tam kilka kliknięć i wydrukowana
    naklejka z kodem
    Naklejka na paczke, potem pod skaner w paczkomacie i koniec zabawy

    > Razem komplikacja podobna jak na poczcie, ale czynna cala dobe.

    Wygodniej to tylko kurier bo odbierze osobiście ale nie każdy ma możliwość w domu czy
    w pracy na kuriera czekać.
    Zresztą przesyłki inpostowe też ich kurier odbiera jak się taką opcje wybierze.

    > Swoja droga - po ch* poczta kaze jeszcze te "dowody nadania"
    > wypisywac, wszak pracownik i tak to od razu w komputer wpisuje, wiec
    > moze potwierdzenie wydrukowac.
    A bo to poczta jest;)
    List zwykły nadany 13 lutego nie dotarł do adresata w tym samym mieście do dzisiaj.