  • Data: 2009-10-26 20:16:42
    Temat: Re: [OT] Nowa partia
    Od: "skippy" <...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hc4tf6$f3b$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie twierdzę, ze nie masz prawa do krytyki. Ponieważ nie chcesz
    > uczestniczyć
    > to wywnioskowałem, że Ci nie odpowiada czyli Twoim zdaniem ma istotne
    > wady.
    > Myślałem, że masz jakąś alternatywę na myśli, że zamieniłbyś g**wno na
    > złoto. Tak tylko pytam. Może gdzieś jest odejście, którego nie zauważyłem.

    No nie widzę alternatywy.
    Dokladniej to wolę g**wno od siedzenia po uszy w szambie, ale nie mam
    złudzeń że to zeleży w jakimkolwiek stopniu ode mnie osobniczo.
    Z grubsza chyba tak to widzę.
    Mówię o otoczeniu oczywiście a nie o swoich działaniach.
    No i o ustroju państwa "zachodu", ogólnie; nie o wyborze na naszym podwórku
    za rok i dwa.

    Swoją drogą to już paru dyskutantów podało date irodzenia świadcząca o
    dobrym pamietaniu PRLu.
    I kompletnie nie wiem, jak to interpretować.
    Ja pamiętem.
    Nie chcę nigdy więcej, a ciśnienie jest niesamowite.