  • Data: 2009-10-26 20:58:57
    Temat: Re: [OT] Nowa partia
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No nie widzę alternatywy.
    > Dokladniej to wolę g**wno od siedzenia po uszy w szambie, ale nie mam
    > złudzeń że to zeleży w jakimkolwiek stopniu ode mnie osobniczo.
    > Z grubsza chyba tak to widzę.
    > Mówię o otoczeniu oczywiście a nie o swoich działaniach.
    > No i o ustroju państwa "zachodu", ogólnie; nie o wyborze na naszym
    > podwórku za rok i dwa.
    >
    > Swoją drogą to już paru dyskutantów podało date irodzenia świadcząca o
    > dobrym pamietaniu PRLu.
    > I kompletnie nie wiem, jak to interpretować.
> [...]

    No tak. Ja głosuję na partię, która daje nawet cień nadziei, że sprawy
    potoczą się w rozsądniejszym, według mnie, kierunku. Zostawiać tego bez
    "kontroli" nie chcę. Ale to sprawa indywidualnego wyboru, oczywiście. W PRL
    to ja żyłem kilkadziesiąt lat. Kupowałem papier toaletowy za makulaturę,
    mięso i buty na kartki oraz spodnie za bony w Pekao SA. Nie wiem czy wiesz,
    ale przed powstaniem Pewex'u, Pekao SA to był jedyny bank na świecie, który
    handlował spodniami, kawą i pastą do zębów i tą wstrętną imperialistyczną,
    rozpuszczającą mózg Coca Colą. Jak o tym myślę to rzygać mi się chce.