  • Data: 2009-06-20 22:44:06
    Temat: Re: [OT] Nowy system transakcyjny mBanku
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 20 Jun 2009 23:55:12 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):
    > Ale nie ma potrzeby, nie ma sensu gdybac co by bylo gdy nie jest.

    Gdybanie zaczęło się jak napisałem "gdyby linux był równie popularny".
    Od tego momentu nie ma zakazu gdybania, można najwyżej zbijać sobie
    wzajemnie argumenty ;)

    > Nie, nie wystarczy. Wirus musi sie w jakis sposob rozmnazac. Jesli to ma
    > byc zlosliwy program, ktory ma uszkodzic dane usera, to nie stanowi on
    > zagrozenia na zewnatrz i mozna go sprowadzic do zwyklego ataku (tyle ze
    > takiego "niespersonalizowanego" i przez to mniej niebezpiecznego).

    Teraz wirusy nie służą do wyrządzania drobnych złośliwości, tylko do
    zarabiania pieniędzy. Do szantażowania ofiary by zapłaciła okup bo inaczej
    zostanie zaDDoSowana, do wykradania danych... Jeśli program się może
    uruchomić to z reguły będzie mógł zrobic wiele innych rzeczy.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944