  • Data: 2009-06-21 01:23:05
    Temat: Re: [OT] Nowy system transakcyjny mBanku
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > To nie jest gdybanie. To po prostu jest konieczność.

    Koniecznosc wykonywania plikow otrzymanych poczta? No nie wiem.

    > Dziwne. W moim ubuntu się w home exeki wykonują. Coś popsułem?

    No coz, to jest opcja.

    > I jesteś pewny że piszesz o systemie dla domowego usera, a nie systemie
    > skonfigurowanym przez kogoś kto się zna na rzeczy i nie potrzebuje ułatwień
    > dostępu? Come on.

    Uruchamianie programow z $HOME to nie jest zadne ulatwienie
    czegokolwiek. Nie widze problemu z noexec na /home dla domowego usera.
    Przyznaje ze nie wiem jak i czy w ogole sa konfigurowane Linuksy
    sprzedawane z pecetami, bo to generalnie takiego przypadku dotyczy
    (ktos, kto jest w stanie zainstalowac sobie Linuksa rozumie, ze
    uruchamianie programow otrzymanych poczta od nie wiadomo kogo nie jest
    dobrym pomyslem).

    > Albański wystarczy.

    Rownie dobrze moze byc to wirus nie potrzebujacy do niczego komputera.
    --
    Krzysztof Halasa