  • Data: 2002-09-08 16:04:20
    Temat: Re: OT - Re: Dziadowski Śląski
    Od: "alexander" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj!

    Użytkownik "Paweł Pollak" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:alfp7v$qoh$1@cs.magma-net.pl...

    > Dziękuję za spóźnione przypomnienie, że jak coś jest napisane w sposób
    > oczywisty, to jeszcze wcale nie znaczy, że każdy to rozumie.

    Nie dziekuj, robie to z dobrego serca.

    > Nie starałem się Ciebie obrazić, lecz doradzić Ci, co począć, żebyś jako
    > tako nadążał za tokiem dyskusji.

    Szkoda tylko ze wypowiadasz sie, w dodatku pretensjonalnie, kiedy nie
    rozumiesz istoty problemu
    Ale coz nikomu nie moge zabronic sie kompromitowac.

    > (Tu dałem komentarz, że sprzeczne rady kolegi Aleksandra są pewnie
    wynikiem
    > oszołomienia alkoholowego)

    I po co? Nazywasz takie cos dyskusja?

    > Ten sam model przy dwóch identycznie prowadzących kierowcach psuje się
    > w tych samych miejscach i w tym samym czasie?

    Przeciez napisalem ze zepsuje sie temu ktory nie potrafi prowadzic, w tym
    wypadku to jestes TY.

    > fizyczny
    >
    > Żeby udzielić informacji, jak zaktualizować tę Javę trzeba mieć dostęp do
    > jakiegoś sprzętu? Do jakiego? Bo mnie się wydaje, że wyłącznie do
    telefonu.

    Ty chyba naprawde nie rozumiesz co czytasz.

    Cie

    > Dlaczego klient tego samego banku ma ponosić większe lub mniejsze koszty
    > połączenia z infolinią w zależności od tego, gdzie mieszka?

    Przeciez Ci pisalem juz wczesniej. Wolnosc wyboru. Uwazasz ze ING BSK
    oszukuje Cie, nierowno traktuje klientow, lamie Konstytucje czy co tam nie
    wymyslisz, to zabierz swoje pieniadze i zanies gdzie indziej.

    > Owczych....
    >
    > Koledze skrót ING przed Śląski coś mówi?

    A i owszem, ale czy myslisz ze jak jestem wlascicielem banku to od razu go
    musze trzymac u siebie w domu?

    Proponuje Ci zakonczyc osobiste wycieczki pod moim adresem, zaprzestac
    usilnych prob obrazenia mojej osoby i zapoznanie sie w koncu z problemem.
    Przede wszystkim zas nabycie odrobiny wiedzy z tego zakresu.
    I pokory, przede wszystkim pokory, bo nawet jak Ci sie wydaje ze stoisz
    troszeczke przed szeregiem to nie zawsze to musi okazywac sie prawda,
    szczegolnie w dziedzinach ktore nie sa Ci bliskie z racji np. wykonywanego
    przez Ciebie zawodu.

    Aleksander