  • Data: 2010-04-16 21:28:13
    Temat: Re: [OT] Re: inteligo i żałoba, OK, ale całe tło czarne
    Od: Grzexs <g...@g...pXl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak w ogole to ludzie nie rodza sie zli (pomijajac moze jakis tam defekt
    > genetyczny, nie wiem). To kwestia otoczenia.
    >
    > Podobnie ludzie nie rodza sie Polakami ani Gruzinami. To kwestia
    > otoczenia.

    No właśnie. Czy można się urodzić bez przynależności narodowej? Przecież
    w końcu to przypadek, że ktoś się urodził tam, a nie gdzie indziej.
    Zaryzykuję stwierdzenie, że świat byłby o wiele lepszy, gdyby nie
    istniało pojęcie "naród". Ale i tak nic to w porównaniu z fanatyzmem i
    uszczęśliwianiem na siłę.

    A w ogóle to NTG.
    --
    Grzexs