eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiinteligo i żałoba, OK, ale całe tło czarne › Re: [OT] Re: inteligo i żałoba, OK, ale całe tło czarne
  • Data: 2010-04-18 13:33:04
    Temat: Re: [OT] Re: inteligo i żałoba, OK, ale całe tło czarne
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 18 Apr 2010 15:22:43 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    >
    > Ale takim samolotem nie wykonuje sie lotow z drapaniem ziemi. Niestety
    > google maps ma tam raczej mierna dokladnosc, trudno cos powiedziec.
    > Piloci powinni to wiedziec przed lotem.

    A po ch...? Piloci mają minimum - poniżej 100m bez widoczności pasa nie
    wolno dalej schodzić.

    > IMHO wyglada to na "szukanie pasa", gdy piloci zchodza wczesnie ponizej
    > podstawy chmur, i nastepnie utrzymujac niewielka odleglosc od ziemi
    > staraja sie w koncu doleciec na miejsce i wyladowac. Z jednej strony,
    > przy braku jakichkolwiek precyzyjnych pomocy nawigacyjnych moze to byc
    > jedyne wyjscie (jesli ktos MUSI wyladowac), ale z drugiej strony jest to
    > bardzo niebezpieczne, nawet w lepszych niz tam warunkach.

    Tam jest taki myk, że peren przed progiem pasa idzie w górę. Jak szli na
    50m, to na wysokościomierzu radarowym - i on pokazywał OK, w momencie jak
    pilot zobaczył 500m przed sobą ziemię, to miał 8 sekund na reakcję. TU-154
    potrzebuje na przejście z opadania na wznoszenie właśnie 8 sekund...

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)
    _______/ /_ GG: 3524356
    ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1