  • Data: 2010-04-18 14:13:03
    Temat: Re: [OT] Re: inteligo i żałoba, OK, ale całe tło czarne
    Od: Michał Kurowski <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale mialo byc takie, ktore potwierdza zwiazek miedzy genami i narodami,
    > a nie jakiekolwiek. Tego ze rozni ludzie maja miedzy soba rozny stopien
    > pokrewienstwa to ja naprawde nie atakuje.

    Ale miało być takie:

    - gen A - naród A
    - gen B - naród B

    ?

    Niczego takiego nie ma.

    To są zagadnienia z genetyki populacji i obowiązują właśnie takie
    prawa. Co nie zmienia faktu że pokazałem Ci "jak" różnią się
    narody Europy bo "czy" to chyba widać bez problemu.

    Istnieje taki problem wywiedziony z tradycji oświeceniowo-liberalnej
    powiedzmy, że nie widzimy oczywistych spraw. Polityczna poprawność -
    - tak to się często nazywa.

    Pozdrawiam,

    --
    Michał