  • Data: 2009-02-18 10:45:32
    Temat: Re: [OT?] Religia i bogactwo
    Od: "ian" <ian88700@_REMOVE_yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek" <n...@o...pl> wrote in message news:gngk79$d1s$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "ian" <ian88700@_REMOVE_yahoo.com> napisał w wiadomości

    > i w ten sposób giełda wprowadza wielu ludzi na drogę cnoty i miłości....

    dokładnie - już obawiałem się, że nikt tego nie zauważy :)
    a czy wielu? - Ciebie też?

    mam nadzieję, że może kilku aspirujących "traderów" w chwili refleksji
    zda sobie sprawę z tego na jakich emocjach zbudowany jest ten "biznes"
    i wykorzystają swoją twóraczą engergię w innych obszarach
    z wiekszym pozytkiem dla rozwoju wewnętrznego i dobra wspólnego
    - no bo cóż to za satysfakcja z sukcesu, który może zrujnować kogoś innego?

    pzdr
    ian

    PS.
    Nie piszę tego jako ktoś, kto poniósł straty na wskutek kryzysu,
    lecz jako ktoś, kto od pewnego czasu zadawał sobie pytania
    na temat uniwersalnego prawa przyczyny i skutku.

    Jeśli moje działanie (nawet legalne) powoduje szkody/straty u innej osoby,
    to czy ponoszę/poniosę skutki tej działalności?

    Ja rozumiem, że tak: "co posiejesz, to zbierzesz"