  • Data: 2009-12-08 15:05:14
    Temat: Re: [OT] śmiertelne zagrożenie
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A to co piszesz nie ma nic wspólnego ze wzrostem składki. Chodzi o wzrost
    > "czystej" składki bez uwzględniania zniżek za kontynuację czy
    > bezszkodowość. Tutaj wzrost sumy gwarancyjnej niemal automatycznie wymusi
    > podwyżkę składek.
    > Efekt jest taki, że w kolejnym roku zapłacisz powiedzmy 10% mniej (bo masz
    > kolejny rok bezszkodowy), ale gdyby podwyżki składki nie było, to byś
    > realnie zapłacił 17% mniej (wartości oczywiście wzięte z sufitu).

    Ale generalnie dla mnie osobiscie, to nadal bedzie do zaplacenia mniej.
    W Polsce o ok 10% wiecej.
    Na tym to polega, w polsce juz sa ubezpieczenia chyba jedne z najwyzszych w
    UE a pod plaszczykiem wyrownaia odszkodowamn, Polscy ubezpieczyciele skorja
    sobie jeszcze troche dla siebie.
    Jesli obecnie Polskie ubezpieczenia sa tak wysokie to jakie zyski maja
    ubezpieczyciele w Polsce?
    Cos mi sie zdaje, ze Polskie firmy z trzech galezi: Banki, Telekomunikacja i
    Ubezpieczenia zrobily sobie z UE niezly worek bez dna:) Podwyzka czym
    uzasandiona, UE kaze:))
    ILe ludzi w Polsce to weryfikuje co powiedza w TV ze stanem faktycznym?