-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Seba" <b...@g...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Obciążenie za odrzuconą transakcję
Date: Fri, 15 Apr 2005 06:35:06 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 38
Message-ID: <d3nnaq$5a3$1@inews.gazeta.pl>
References: <4...@n...home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: euwebgate7qfe0.ssmb.com
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1113546906 5443 172.20.26.239 (15 Apr 2005 06:35:06 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Apr 2005 06:35:06 +0000 (UTC)
X-User: bbastek13
X-Forwarded-For: 172.20.6.161
X-Remote-IP: euwebgate7qfe0.ssmb.com
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:344121
[ ukryj nagłówki ]Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał(a):
> Witam!
>
> Chciałem naładować moje konto w StanaPhone (www.stanaphone.com) kwotą 5USD.
> Zapłaciłem Visą Clasic BZWBK. Przy wpisywaniu roku ważności karty pomyliłem
> się i zamiast 2006 zaznaczyłem 2005. Dostałem SMSem powiadomienie, że
> transakcja została odrzucona. No więc niewiele myslać, poprawiłem błąd i -
> tym razem z poprawnym rokiem - zapłaciłem. W tej samej chwili otrzymałem
> powidomienie o obciążeniu rachunku na owe 5USD. Ale co gorsza, po pięciu
> minutach dostałem takie powiadomienie raz jeszcze. Czyli mimo podania
> błędnej daty ważności, transakcja została zrealizowana. No i patrzę w
> szczegóły rachunku - a tam faktycznie obciążenie jest na 10USD. Zadzwoniłem
> na infolinkę i powiedziano mi, żebym złożył reklamację w oddziale, bo karta
> została obciążona mimo braku autoryzacji. Moje pytanie - czy składać
> reklamaję teraz, czy czekać na rozliczenie?
>
> No i drugie pytanie. Mawiają, że mądry Polak po szkodzie. I faktycznie.
> Mimo, że dostaną kasę, na moim koncie prepaidowym w StenaPhone nie pojawił
> sie ani cent. Coś mnie tknęło, żeby poczytać ich forum. No i przeraziłem
> się, bo ludzi episzą, jak to przez kila miesięcy czekali na swoje pieniądze
> i nic. Albo jak im nagle blokowali konto. Na support nie ma co liczyć - bo
> podobno nie odpowiadają na maile. Wysłałem im maila z zapytaniem, ale
raczej
> ciemno to widzę.
> No i tu się zastanawiam - czy mogę liczyć na to, że odzyskam jakoś tę kasę?
> Pani z infolinii twierdzi, że jeśli się z umowy nie wywiążą i usługa nie
> zostanie wykonana, to jest to podstawa do złożenia reklamacji. Tylko, kto
mi
> uwierzy "na gębę", że usługi nie wykonano? Ktoś miał może podobny problem?
>
reklamację składasz po zaksięgowaniu transakcji - póki co nie masz czego
reklamować; zablokowanie kwoty w limicie kk nie jest równoznaczne z jej
późniejszym rozliczeniem
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
Najnowsze wątki
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości