eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiObciążenie za odrzuconą transakcję › Re: Obciążenie za odrzuconą transakcję
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Seba" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Obciążenie za odrzuconą transakcję
    Date: Fri, 15 Apr 2005 06:35:06 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 38
    Message-ID: <d3nnaq$5a3$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: euwebgate7qfe0.ssmb.com
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1113546906 5443 172.20.26.239 (15 Apr 2005 06:35:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Apr 2005 06:35:06 +0000 (UTC)
    X-User: bbastek13
    X-Forwarded-For: 172.20.6.161
    X-Remote-IP: euwebgate7qfe0.ssmb.com
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:344121
    [ ukryj nagłówki ]

    Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Chciałem naładować moje konto w StanaPhone (www.stanaphone.com) kwotą 5USD.
    > Zapłaciłem Visą Clasic BZWBK. Przy wpisywaniu roku ważności karty pomyliłem
    > się i zamiast 2006 zaznaczyłem 2005. Dostałem SMSem powiadomienie, że
    > transakcja została odrzucona. No więc niewiele myslać, poprawiłem błąd i -
    > tym razem z poprawnym rokiem - zapłaciłem. W tej samej chwili otrzymałem
    > powidomienie o obciążeniu rachunku na owe 5USD. Ale co gorsza, po pięciu
    > minutach dostałem takie powiadomienie raz jeszcze. Czyli mimo podania
    > błędnej daty ważności, transakcja została zrealizowana. No i patrzę w
    > szczegóły rachunku - a tam faktycznie obciążenie jest na 10USD. Zadzwoniłem
    > na infolinkę i powiedziano mi, żebym złożył reklamację w oddziale, bo karta
    > została obciążona mimo braku autoryzacji. Moje pytanie - czy składać
    > reklamaję teraz, czy czekać na rozliczenie?
    >
    > No i drugie pytanie. Mawiają, że mądry Polak po szkodzie. I faktycznie.
    > Mimo, że dostaną kasę, na moim koncie prepaidowym w StenaPhone nie pojawił
    > sie ani cent. Coś mnie tknęło, żeby poczytać ich forum. No i przeraziłem
    > się, bo ludzi episzą, jak to przez kila miesięcy czekali na swoje pieniądze
    > i nic. Albo jak im nagle blokowali konto. Na support nie ma co liczyć - bo
    > podobno nie odpowiadają na maile. Wysłałem im maila z zapytaniem, ale
    raczej
    > ciemno to widzę.
    > No i tu się zastanawiam - czy mogę liczyć na to, że odzyskam jakoś tę kasę?
    > Pani z infolinii twierdzi, że jeśli się z umowy nie wywiążą i usługa nie
    > zostanie wykonana, to jest to podstawa do złożenia reklamacji. Tylko, kto
    mi
    > uwierzy "na gębę", że usługi nie wykonano? Ktoś miał może podobny problem?
    >

    reklamację składasz po zaksięgowaniu transakcji - póki co nie masz czego
    reklamować; zablokowanie kwoty w limicie kk nie jest równoznaczne z jej
    późniejszym rozliczeniem

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.04.05 07:07 Krab
  • 15.04.05 08:33 Seba

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1