  • Data: 2014-08-15 00:06:55
    Temat: Re: Od jakiej kwoty można negocjować oprocentowanie lokat?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 53ecf48d$0$2160$6...@n...neostrada.pl

    > Chyba jednak wiekszy ...

    17 cali kineskopowego to około 15 LCD.

    > albo strasznie duzego laptopa masz :-)

    15,4 cala laptopowego to zdecydowanie więcej niż 17 kineskopowego,
    bo część tych 17 cali znajduje się pod obudową.

    > No i chyba byl ten monitor jakis specjalny, bo przecietne juz IMO potanialy.

    > Ale to musisz rok i miesiac podac.

    Przełom lat 1999/2000.

    > Bo owszem - mogl kosztowac 1000zl, szczegolnie jak SCSI,

    PATA.

    > ale za rok byl juz warty 500, a

    A teraz warty jest mniej niż zero...

    > Ja tam nie wiem - czy ja sie zestarzalem, czy lata coraz
    > cieplejsze, ale kiedys jezdzilem autem bez klimy, a dzis

    Więcej klimatyzacji samochodowej == mniej wypadków samochodowych.
    W pewnym sensie. Bo chociażby klimatyzacja nie zastąpi abstynencji. ;)

    > i w pokoju chetnie bym mial.

    Ja chciałem mieć od zawsze wszędzie. Zdrowszy sen -- wyższa
    wydajność życia. Ale mnie uczono specyficznego podejścia do
    przykazania: Nie zabijaj!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'