  • Data: 2011-02-16 14:25:21
    Temat: Re: Od lipca bezbelkowe lokaty będą opodatkowane
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    WOJSAL wrote:

    > Odrzucamy. Dla uproszczenia analizujemy wpływ płacy minimalnej na
    > zatrudnienie, przy założeniu że wszystkie inne czynniki są niezmienne.

    Nie chcę się wtrącać w wątek merytoryczny :-) ale sądzę, że
    popełniasz błąd metodologiczny: aby moc przyjąć powyższe założenie
    ("o niezmienności") musisz udowodnić, że jest to możliwe.
    Inaczej możesz wpaść w pułapkę założenia, że zmieniasz jeden z
    kątów trójkąta, przyjmując, że pozostałe są stałe :-)

    Pozdr.

    witrak()