  • Data: 2007-11-07 07:19:58
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc banku za decyzje kredytowa
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:m3hcjz5qzb.fsf@maximus.localdomain...

    > Ale tak to jest nawet w Korei Polnocnej. Mimo ze tam posiadanie
    > prywatnego majatku jest w duzej czesci zabronione.

    I tu nie masz racji, moze troche ale przypomnij sobie (piszesz nizej, ze
    zyles za czasow PRL-u) jesli jakis dygnitarz niskiego szczebla (np.
    wojewodzki pierwyj sekrteorz) dokonal przekretu lub kogos skrzywdzil
    prywatnie, to dla pokazania jak PRL i partia dba o "czystosc" zrobili by mu
    pokazowke! Dzis delikwent taki uznany bylby za pokrzywdzonego. Wyobraz
    sobie, ze ja tez pamietam czasy Gierka (wczesniejsze raczej tylko z
    opowiadan) i pamietam sytuacjie w jednym z zakladow pracy, kiedy to na 10
    (10 kazdego miesiaca przewaznie byly wyplaty dla pracownikow fizycznych) nie
    bylo kasy. Poszla delegacjia ok. 200 osob zla, wkurwiona do sekrtorza
    zakladowego ze slusznymi pretensjami co jest grane! Po 2 godzinach kasa
    przybyla na miejsce - powiedz czy jest to mozliwe dzis? Watpie....
    Wowczas dygnitarze -poza najwyzrza wladza w Warszawie- bali sie o wlasne nie
    tylko stolki ale i zycie. Dlatego ich przekrty polegaly glownie na mieniu
    pewnych uprzywilejowanych spraw jak mieszkania, samochody, zakupy w
    specjalnych sklepach, mogli dzieci wysylac na OHP-y zagraniczne itp.
    Pierwszy sekrteorz z mojego miasta do dzis mieszka w tym samym mieszkaniu w
    bloku....
    Obecnie byle wadza kradnie ile sie tylko da, chcesz przyklady?

    > Chcialbys moze to zmienic? Zycze powodzenia. Od czasow antycznych
    > nikomu na razie to sie nie udalo.

    A to to wiem, ale zawsze mozna to ograniczac.

    > Jest, ale trzeba zlozyc sensowne zawiadomienie.

    Czyli jednak "smietanka" moze robic co chce.. wszak jak to mowia po kazdych
    wyborach: "narod nas wybral" czasem bylo to 3mln ludzi czasem 6 mln... ale
    narod wybral i dodaja "teraz kurwa my" slynne TKM Kaczynskiego - pamietasz?

    ?

    > Chcialbym zobaczyc kopie kwitu, ktory zlozyles. Wystaw gdzies na WWW.

    Ponoc nie mozna.

    > Czekam na jakies np. dowody pomylki :-)

    > To przestan byc szarym obywatelem, ktory sie boi wlasnego cienia.

    Tak sie sklada, ze ja sie bnie boje, w przeciwienstwie do sporej innej
    czesci uzytkowniko, im sie nie dziwie. W Polsce adminy chetnie podaj dane
    swoich klientow.... ot taka nowa moda donosicielska.

    > Na pewno nie bede to ja. Aczkolwiek podejrzewam ze student tez nie.
    > A tak w ogole to owo "spisanie", to jakas krzywda wielka jest?

    Nie chodzi o krzywde a o sposob dzialania policji, ktora lapie malolatow z
    wypiekamina twarzy sciagajacego mp3-ke a tym czasem bandziory laza po
    ulicach i kroja ludzi w bialy dzien.

    > Widzisz, ja wtedy zylem i wiem jak bylo, wiec mozesz sobie te kawalki
    > darowac.

    Jak napisalem wyzej tez. I napisalem to, bo dla wielu ludzi PRL to oznaka
    ciemnosci, szarosci i lania przez milicie.
    Nie przecze tez tak bylo, zreszta dzis jest tak samo... czyz nie? Ale czasem
    ludzie przesadzaja i mam juz dosc prostowania tych bajek jak np. to, ze
    chleb byl na kartki....

    > Cos w tym jest. To gdzie daja te kolorowe obrazki o PRLu?

    Ja tam nie musze miec kolorowych obrazkow, mnie PRL nauczyl odrozniac
    "odcienie szarosci"....
    (moze wlasnie na swoja zgube nauczyl ludzi myslec? Jak sadze dzis tego bledu
    juz sie nie powtarza).
    W przeciwienstwie do obecnych "jedynie poprawnych" szkol.