  • Data: 2002-02-14 15:27:28
    Temat: Re: Odpowiedzialność banku za transakcje podrobioną kartą
    Od: Krzysztof Pachucki <k...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W zwiazku z tym listem miałbym pytanie, jaka jest odpowiedzialność banku
    za transakcje dokonana przez osoby trzecie na podstawie numeru karty
    i daty waznosci. A dokladniej co o tym mowi obecne prawo bankowe.
    Pytam sie dlatego ze w przeszlosci zostalem obciazony na kilka tysiecy
    USD przez jakis sklep internetowy w Stanach i bank mimo moich reklamacji
    obciazyl mnie. Co prawda po miesiacu warunkowo zwrócil ale przez jeden
    miesiac z debetem 8000 mialem dosyc ograniczony dostep do gotówki.

    MAX wrote:

    > Cześć!
    >
    > Swego czasu widziałem tutaj dyskusję na temat odpowiedzialności banku
    > za transakcje skradzioną lub podrobioną kartą. Nikt nie chciał z Was
    > uwierzyć, to to bank odpowiada, zarówno przed dokonaniem zastrzeżenia
    > jak i po.
    >
    > A teraz możecie sobie o tym przeczytać w dzisiejszej Rzepie
    >
    > http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_020214/p
    rawo/prawo_a_12.html

    --
    Krzysztof Pachucki