  • Data: 2010-11-21 20:41:57
    Temat: Re: "Odwrócona" półgroszówka - ktoś próbował
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-11-21, no spam please <s...@g...com> wrote:

    [...]

    > Oczywiście, żeby było to możliwe spełnione muszą być przynajmniej dwa
    > warunki:
    > - bank kredytujący musi umożliwiać ręczną spłatę raty (czyli żadnego
    > automatycznego pobierania z konta) i to w wielu przelewach (to chyba
    > akurat norma)
    > - trzeba mieć możliwość złożenia kilkudziesięciu tysięcy przelewów

    A nie ma jeszcze trzeciego haczyka? Minimalna kwota przelewu?
    Ja na swoim mBankowym walutowym mam jakieś groszę z dawnej lokaty w EUR.
    Nie da się tego przelać, ze względu na zbyt niską kwotę przelewu, więc
    podejrzewam że tutaj przy spłacie kredytu mechanizm może być podobny.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl