  • Data: 2015-01-12 18:27:13
    Temat: Re: Offforsa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-01-12, Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    >Masywna większość kart była wtedy na podpis. Pogooglaj.
    >Powszechność PINu weszła z chipem. I nie muszę "mieć informacji",
    >tylko pamiętam. I pamiętam dramat jaki towarzyszył wprowadzaniu
    >oPINowania.

    W USA przez dziesiatki lat sprawdzalo sie "zelazko".

    >Inne zagrożenia które kiedyś były powszechne:
    > - pełny numer karty drukowany na slipach z bankomatów
    > - pełny numer karty drukowany na slipach dla sprzedawców
    >a wtedy CVV2 był o wiele mniej wymagany niż teraz.

    Bo ja wiem ... w koncu pare procent wytrenowanych ludzi bedzie w
    stanie zapamietac ten numer po chwilowym ujrzeniu.
    Czy tez fotke zrobi ukrytym aparatem, albo np w plastelinie odbije ...

    >To akurat nieprzemyślany feature automatów wrocławskich (tzn.
    >samych biletów nikt by nie trącił nogą, ale doładowania telefonów
    >akurat łatwo odsprzedać, a te automaty umożliwiały zakup tegoż).

    Jestes pewien ? Z drugiej strony takie doladowania chyba latwo
    wysledzic ..

    Ale od kogo dostawali - od VISA ?
    To czemu nie w USA zaczeli wdrozenie ?

    J.