eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOkradziono klientke Pekao pomimo zastrzezenia dowodu w Peako!Re: Okradziono klientke Pekao pomimo zastrzezenia dowodu w Peako!
  • Data: 2008-10-15 19:31:41
    Temat: Re: Okradziono klientke Pekao pomimo zastrzezenia dowodu w Peako!
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK pisze:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    > A ja nie wiem dlaczego przypuszczasz, ze bank nie wie. Nie ma tego w
    > artykule, ze czy bank nie wie to chyba trudno osadzac. Pamietaj, ze to
    > rzecznik prasowy ostatnimi czasy ich glowy sa zaprzatniete nieco innymi
    > rzeczami...

    Jaka wypowiedz, takie komentarze. Do czasu az nie rozwina tematu mam
    prao zakladac, ze nie wiedza jaki dokument zostal wykorzystany.

    > A czy wszyscy klienci dawnego BPH dostali juz karty IKM? Czy w ogole
    > wszyscy klienci nawet dawnego Pekao je maja? W artykule w ogole o tym
    > mowy nie ma. Duzo za to pozostawiono mozliwosci dopisania sobie otoczki
    > klientom. Taki artykul dobrze sie sprzedaje.... a chyba o to chodzi...

    I wlasnie to jest zastanawiajace, ze w artykule nie ma mowy o IKM -
    rzecznik nie poruszyl tematu, a dziennikarz noze akurat nie znac tej ich
    specyfiki.

    IKM mieli wszyscy klienci dawnego pekalo (z automatu dostaje sie
    zakladajac konto), sadze, ze obecnie rowniez wszyscy przejeci z BPH od
    stycznia zdazyli dostac.