  • Data: 2002-06-13 10:47:27
    Temat: Re: Olać Banki i ich żałosne lokaty!!!
    Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    news:ae83bo$vq0$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Ja odnosze wrazenie, ze to jest troche jak z walutami. Teoretycznie dzis
    > powiedzmy $ stoi 4zl, za miesiac powiedzmy 4,10zl. W teorii zarobilem
    10gr,
    > a wiec 2,5%. W praktyce dzis musze kupic za 4zl, ale sprzedam w kantorze
    za
    > np. 3,90zl jesli bedzie sprzedaz po 4,10zl, czyli de facto jestem w tyl.

    Fundusze inwestycyjne pieniężne, obligacji rzadko mają ruchy w dół i rzadko
    są obciążone prowizją. Stopę zwrotu mają jak najlepsze lokaty wieloletnie.
    Spieniężenie trwa około 1 doby. Jest to mniej stratne przy nagłej potrzebie
    niż lokata wieloletnia. Dla krezusów może to być formą dywersyfikacji
    portfela.
    Każdy musi sobie sam odpowiedzieć co chce robić z forsą: konsumować
    natychmiast czy zostawić na gorsze czasy (o ile ma jej dość).
    Dla kogoś kto żyje od wypłaty do wypłaty problem oszczędzania jest
    nieistotny (bo nie ma z czego oszczędzać).