  • Data: 2010-06-08 08:11:36
    Temat: Re: Open Finance i potwierdzenia.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hukt97$4v5$1@inews.gazeta.pl...

    > Czuję, że mają bidoki jakiś wysyp systemu.

    Oto potwierdzenie założenia (odnowienia) lokaty.

    Nazwa lokaty: Lokata optymalna
    Nr lokaty: WWW\10XXXXX
    Nr wniosku: 20XXXXX
    Oprocentowanie:5%
    Okres: 3 miesięcy
    Data założenia: 2010-06-03
    Aktualna kwota lokaty wraz z naliczonymi odsetkami: 14248.99 PLN (na dzień
    7 czerwca)

    A gdzie pierwotna kwota lokaty? Mam sobie wyliczyć?
    Jakie DOKŁADNIE środki zdeponowałem u nich 3 czerwca?
    Jaką DOKŁADNIE kwotę przeleją mi na konto w przypadku zerwania lokaty.

    Nawet jak zadzwoniłem do nich, to nikt nie potrafi mi odpowiedzieć jaka
    konkretnie kwota była na koncie 3 czerwca.
    To jest bank?

    wiatrak

    wiatrak