  • Data: 2007-07-17 21:07:21
    Temat: Re: Opłacenie rachunku za 2 osobę.
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Kłos" news:469d2c11$1@news.home.net.pl

    > tylko trzeba pamiętać, że nie stanowi to dowodu poniesienia przez
    > abonenta wydatków na ew. internet, co może skutkować niemożnością
    > rozliczenia "ulgi internetowej" za ten miesiąc.

    Na moje szczęście ów osoba nie korzysta z internetu :)

    > Rachunki TPSA całkiem
    > ładnie opłaca się w sklepie (popatrz na odwrocie faktury). Kupujesz
    > bułeczki i przy okazji wyciągasz fakturę.

    Tylko, że by to opłacanie jeszcze szybciej trwało to by było rewelacyjnie.
    Niekiedy jestem świadkiem regulowana rachunków przy kasie hipermarketu przez
    niektórych klientów. Nie będe ukrywał, że jestem w lekkim szoku ile czasu
    zajmuje taka procedura (UniKasa). W niektórych przypadkach wypełnił bym
    spokojnie z trzy razy wszystkie rubryczki na swoim koncie potrzebne do
    zrealizowania przelewu :)

    Zastanawiająca jest po za tym kwestia, że w bardzo wielu punktach
    umożliwiających opłacenie rachunku przy kasie nie ma możliwości jego
    uregulowania kartą płatniczą pomimo, że przy kasie jest dostępny terminal.