    From: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Oprocentowanie eKonta - 2% od dzisiaj...
    Date: Sun, 5 Dec 2004 13:26:40 +0100
    <coq3k0$q0o$1@nemesis.news.tpi.pl> <coq5h9$m4f$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <coq5oq$jio$1@news.onet.pl> <coq7ej$2o7$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <coq7sm$2qk$1@news.onet.pl> <coq8vm$9cq$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <coqer9$jd1$1@inews.gazeta.pl> <coqf31$96n$1@news.onet.pl>
    <corvla$bd0$1@atlantis.news.tpi.pl> <4...@b...pl>
    <cot37c$c6m$1@nemesis.news.tpi.pl> <4...@b...pl>
    <cot4f5$he0$1@nemesis.news.tpi.pl> <4...@b...pl>
    <cot7sr$358$1@nemesis.news.tpi.pl> <cotan7$7tt$6@news.onet.pl>

    [ciach, bo jakbym chcial po raz koleny poczytac to samo to bym sobie
    przewinal kilka postow do tylu]

    > A dlaczego "cyrku" ? Brales udzial w pracach mRady, czy po prostu to
    > kolejna rzecz, ktorą "wiesz" ?

    Widzisz, to Ty musisz sie sama okreslic. Albo bank to regulamin, oferta, % i
    toip jak to twierdzilas przed chwila, albo dodatkowo tworzymy jakies mRady i
    udajemy interaktywnosc z uzytkownikami, ze niby maja jakis wplyw na
    dzialanie banku, i ze sluchamy ich opinii, i ze jestesmy tylko po to, zeby
    im zrobic dobrze.

    Jezeli bank to regulamin, oferta, % i toip , i kto korzysta ten chce, a kto
    nie to nie, to wszelkie mRady to 'cyrk' i sciema dla inteligentnych inaczej.

    W Twoim przypadku, gdy jednoczesnie zasiadasz w tym zacnym gronie i piszesz
    o 'regulamin, oferta, % i toip' to zalatuje mi to rozdwojeniem jazni troszke

    Dla mnie byla to od samego zarania idea popie*dolona i nie majaca szansy
    powodzenia. To tak jakby przy fabryce czekolady stworzyc rade, ktora bedzie
    opiniowala jakosc opakowan. Mimo, ze opakowania nikt nie zmieni, bo nie ma
    kasy na nowe maszyny :P

    > Nie - to zdaje sie jedyna motywacja jaka jestes w stanie zrozumiec - stad
    > te wycieczki o Goldach i kubkach. Oceniasz innych swoja miara - to sie
    > chyba w psychologii "projekcja" nazywa :-)

    Ojej, znowu sie dowiedzialem czegos ciekawego o sobie....
    Ale o kubkach to chyba nie ja, natomaist trudno nie pamietac dymu jaki
    mRadni rozkrecili w sprawie GOLD'ow ( to tez okreslilo miedzy innymi jakosc
    ludkow tworzacych ten organ, przynajmniej co poniektorych)

    Jedyna, nie jedyna... ponizej mialas wiecej, wystarczylo przeczytac...
    Zalecam najpierw przeczytac caly post, a potem odpowiadac, unikniesz
    smiesznosci.

    > Bo tej idei nie ma (sprawdź co oznacza to slowo w jakims dobrym slowniku
    > ;-)))

    Przykro mi, ze nie rozmumiesz. Prosze bardzo (wybralem znaczenie, w ktorym
    uzylem tego slowa - wybacz jezeli chcesz sie zapoznac z cala definicja to
    siegnij sobie do zrodla):

    Mysl przewodnia wyznaczajaca cel i kierunek dzialania [...] Poswiecac cos
    dla idei. Dzialac w imie idei (Slownik Jezyka Polskiego, PWN, Warszawa 1978)

    > Pogrzeb sobie w archiwum forum.

    Poratuj i powiedz, bo biorac pod uwage Twoja plodnosc, bede szukal z
    tydzien, a nie mam ku temu czasu wystarczajaco wiele.

    > Tak - to był mój plan od początku :-))))

    Powiem szczerze, acz moze Ci sie nie spodobac prawda brutalna.
    Doktor Wojciech jest znacznie lepszy we wciskaniu sciemy.

    MAd Hat
    ter