  • Data: 2007-01-09 11:19:52
    Temat: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Od: "info" <t...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karol S napisał(a):
    > info wrote:

    > Złóż reklamację W BANKU, nie w sklepie. Identyczna kwota sugeruje
    > podwójne obciążenie za te same zakupy, nie powinno być kłopotów z
    > uznaniem reklamacji.

    Mam prosić złodzieja aby łaskawie zechciał mi zwrócić to co
    ukradł ???
    Złożyłem zawiadomie o kradzieży moich pieniędzy z konta i nic się
    nie dzieje. Konsultanci Inteligo z którymi rozmawiałem chaotycznie
    tylko klepią na pamięć wyuczone formułki i nie potrafią
    powiedzieć nic merytorycznego.

    > [ciach kupa bzdur o złodziejach]

    Prawda w oczy kole ???

    > Widocznie nastąpił błąd w komunikacji w kierunku od banku do sklepu.
    > Bank zgodnie z życzeniem sklepu założył dwie blokady, ale sklep nie
    > dostał z banku akceptacji obciążenia twojego rachunku. W rezultacie bank
    > nie dostał od sklepu ani jednego potwierdzenia zakupu. Standardowo
    > blokada jest zakładana na 7 dni, potem jest zdejmowana niezależnie od
    > tego czy potwierdzenie zakupu przyszło do banku czy nie. Opisana przez
    > ciebie sytuacja jest typowym zachowaniem każdego banku i twój "szum"
    > absolutnie nic nie wniósł do sprawy.

    To niezwykle ciekawe z technicznego punktu widzenia że kiedy Inteligo
    przyjmuje blokadę nie ma błłędu, robi błąd przy potwierdzeniu
    akceptacji i za niecałą minutę znowu przyjmuje bezbłędnie blokadę
    i błąd następuje wtedy kiedy trzeba wysłać akceptację.....
    ciekawy technicznie temacik:-).

    > Spiskowa teoria dziejów.

    Pożyjemy zobaczymy.....

    > To chyba jedyne sensowne zdanie które napisałeś. Trzeba pilnować własnej
    > kasy.

    Tak masz rację, trzena pilnować swojej kasy szczególnie przed
    Bankiem Inteligo.

    Pozdrawiam
    Adam