eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOstrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientówRe: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.glorb.com!postnews.google.com!m30g2000cwm.googlegroups.com!not-for-mai
    l
    From: "info" <t...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Date: 9 Jan 2007 03:19:52 -0800
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 54
    Message-ID: <1...@m...googlegroups.com>
    References: <1...@v...googlegroups.com>
    <envr97$5s1$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82.177.227.7
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1168341600 16482 127.0.0.1 (9 Jan 2007 11:20:00 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Jan 2007 11:20:00 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <envr97$5s1$1@news.task.gda.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; FDM; .NET CLR
    2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: m30g2000cwm.googlegroups.com; posting-host=82.177.227.7;
    posting-account=0fTqnAwAAACozvvOOgVtqxlh_C7dP8Z0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:404545
    [ ukryj nagłówki ]


    Karol S napisał(a):
    > info wrote:

    > Złóż reklamację W BANKU, nie w sklepie. Identyczna kwota sugeruje
    > podwójne obciążenie za te same zakupy, nie powinno być kłopotów z
    > uznaniem reklamacji.

    Mam prosić złodzieja aby łaskawie zechciał mi zwrócić to co
    ukradł ???
    Złożyłem zawiadomie o kradzieży moich pieniędzy z konta i nic się
    nie dzieje. Konsultanci Inteligo z którymi rozmawiałem chaotycznie
    tylko klepią na pamięć wyuczone formułki i nie potrafią
    powiedzieć nic merytorycznego.

    > [ciach kupa bzdur o złodziejach]

    Prawda w oczy kole ???

    > Widocznie nastąpił błąd w komunikacji w kierunku od banku do sklepu.
    > Bank zgodnie z życzeniem sklepu założył dwie blokady, ale sklep nie
    > dostał z banku akceptacji obciążenia twojego rachunku. W rezultacie bank
    > nie dostał od sklepu ani jednego potwierdzenia zakupu. Standardowo
    > blokada jest zakładana na 7 dni, potem jest zdejmowana niezależnie od
    > tego czy potwierdzenie zakupu przyszło do banku czy nie. Opisana przez
    > ciebie sytuacja jest typowym zachowaniem każdego banku i twój "szum"
    > absolutnie nic nie wniósł do sprawy.

    To niezwykle ciekawe z technicznego punktu widzenia że kiedy Inteligo
    przyjmuje blokadę nie ma błłędu, robi błąd przy potwierdzeniu
    akceptacji i za niecałą minutę znowu przyjmuje bezbłędnie blokadę
    i błąd następuje wtedy kiedy trzeba wysłać akceptację.....
    ciekawy technicznie temacik:-).

    > Spiskowa teoria dziejów.

    Pożyjemy zobaczymy.....

    > To chyba jedyne sensowne zdanie które napisałeś. Trzeba pilnować własnej
    > kasy.

    Tak masz rację, trzena pilnować swojej kasy szczególnie przed
    Bankiem Inteligo.

    Pozdrawiam
    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1