eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOstrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientówRe: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!at
    lantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Date: Wed, 10 Jan 2007 14:23:30 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <m...@d...localdomain>
    References: <1...@v...googlegroups.com>
    <m...@d...localdomain>
    <s...@r...mnoc.pl>
    NNTP-Posting-Host: cqh110.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1168435445 10838 83.31.239.110 (10 Jan 2007 13:24:05
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Jan 2007 13:24:05 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:HENogcV12IkVhC+I2nNW/+9zRWw=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:404715
    [ ukryj nagłówki ]

    Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl> writes:

    > Ja raz miałem taką sytuację. Kasjerka przejechała kartą, coś poprztykała,
    > przejechała drugi raz coś poprztykała i dała mi do podpisania SLIP (jeden).
    > Nie zwróciłem specjalnie uwagi bo czasami karta się nie chce przeczytać.
    > Tyle że przyszły dwa obciążenia.

    To sie moze czasem zdazyc, np. papier moze sie zaciac itp. i/lub
    kasjerka moze nie umiec obslugiwac terminala. Ale wtedy to sa dwie
    oddzielne transakcje raz po razie. No i oczywiscie podwojne
    blokady zdazaja sie.

    > Złozyłem reklamację i co ciekawe okazało
    > się ze te transakcje już zwróciły czyjąś uwagę bo przy drugim znajdowała
    > się adnotacja "prawdopodobnie duplikat transakcji nr..... - sprawdzić"
    > Być może nawet bez mojej reklamacji wróciły by na konto.

    Ciekawe, to byl dopisek na kwicie z terminala?

    > Przecież księgowośc nie wysyła obciążenia tylko POS

    W niektorych sklepach ksiegowosc dopasowuje obciazenia karciane
    do transakcji (w sensie paragonow i faktur), wierzac ze tym
    sposobem znajda np. obciazenia "zgubione" przez terminal, acquirera
    itp. Nie wyobrazam sobie by ktos cos takiego robil w supermarkecie,
    chyba ze komputer (ale to raczej wymaga zintegrowanego terminala
    karcianego).
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1