eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOstrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientówRe: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.atman.pl!not-for-mail
    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Date: Thu, 11 Jan 2007 11:10:33 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 51
    Message-ID: <eo52fm$e2e$2@node4.news.atman.pl>
    References: <1...@v...googlegroups.com>
    <envr97$5s1$1@news.task.gda.pl>
    <1...@m...googlegroups.com>
    <eo02ca$q87$7@node4.news.atman.pl>
    <1...@i...googlegroups.com>
    <eo2a8r$ius$1@node4.news.atman.pl>
    <1...@p...googlegroups.com>
    <eo2ovm$ius$6@node4.news.atman.pl>
    <1...@p...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 193.164.157.131
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node4.news.atman.pl 1168510262 14414 193.164.157.131 (11 Jan 2007 10:11:02
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Jan 2007 10:11:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.5 (Windows/20060719)
    In-Reply-To: <1...@p...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:404816
    [ ukryj nagłówki ]

    > A każdy bank ma obowiązek dokłanie i
    > merytorycznie wyjaśnić dlaczego nie wywiązuje się z warunków
    > zawartych w umowie.

    no to moze konkretnie, gdzie w PB jest zapis o tym mowiacy?


    > Żaden numer nie został mi nadany przynajmniej dotychczas nic mi o tym
    > nie wiadomo, a poza tym to w stosunku do miewywiązywania się strony z
    > warunków umowy nie jest przewidziana żadna reklamacja.

    w takim razie prawdopodnie bank nawet nie zajął się tą sprawą...


    >
    > Chyba jednak zupemnie mnie nie rozumiesz, nie walczę o swoje
    > pieniądze, to tylko 18 złotych i idiotyzmem byłoby rwać z tego
    > powodu szaty, a w czym innym jak nie w odzyskaniu pieniędzy mógłby
    > mi pomóc arbitet bankowy ?
    > Do Nadzoru Bankowego NBP zgłosiłem to że Bank Inteligo nie zapewnia
    > bezpieczeństwa pieniądzom na kontach swoich klientów przez co
    > świadomie naraża ich na straty. Mam nadzieję że kontrolerzy z NBP
    > sprawdzą w bilingach ilość podwójnych zaksięgowań tych samych
    > transakcji i oceni bezpieczeństwo posiadaczy kont w Inteligo.
    > Posłuży to poprawie bezpieczeństwa pieniędzy na kontach Inteligo, a
    > bezpieczeństwo pieniędzy posiadaczy tont to wedle Ciebie drobiazg ?

    mysle, ze nikt z NBP palcem w tej sprawie nie kiwnie...
    pytales juz na jakim etapie (w NBP) jest rozwiazywanie tego problemu?



    >
    >> nie strzelaj z armaty do wrobla
    >
    > Uważasz Inteligo za wróbla ?:-).

    nie inteligo tylko sprawe, ktora go dotyczy, bo wedlug mnie to drobiazg,
    tak jak pisalem wczesniej, kiedys spotkala mnie podobna "przygoda"
    i potraktowalem to jako błąd banku, został on naprawiony i sprawe zakonczono


    moze po prostu napisz (jak juz cos bedzie wiadomo) w jaki sposob nadzor
    bankowy zajął się tym doniesieniem, co zrobiła policja i jaka byla odp.
    z Inteligo



    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1