eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOstrzeżenie - karta HSBC IKEA - oszukańcze praktyki banku › Re: Ostrzeżenie - karta HSBC IKEA - oszukańcze praktyki banku
    From: "bradley.st" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ostrzeżenie - karta HSBC IKEA - oszukańcze praktyki banku
    Date: Fri, 14 Aug 2009 14:00:59 -0700 (PDT)

    On 14 Sie, 11:10, "KALMAR" <k...@s...net> wrote:
    > Limit karty to umowa między bankiem i mną, że tyle wolno mi wykorzystać.
    > Umowa wiąże obie strony. w umowie nie ma ani słowa o tym, że bank dopuszcza
    > możliwość przekroczenia nawet chwilowego. Właśnie sprawdziłem, nie ma ani
    > słowa o tym ani w umowie, ani w regulaminie, ani w tabeli opłat. A więc nie
    > ma takiej możliwości.

    Ja bardzo, bardzo nie lubie "rzucac ksiazka" w kogos. Ale czasami
    trzeba...

    http://www.ikea.com/ms/pl_PL/customer_service/ikea_c
    ard/Wnioski/REGULAMIN_IF_CC.pdf

    Regulamin Karty Kredytowej IKEA HSBC Bank Polska S.A.

    ROZDZIAŁ 4. KORZYSTANIE Z KARTY I RACHUNKU KARTY

    4.2 Posiadacz Karty Głównej ma obowiązek kontrolowania wykorzystania
    Limitu
    Kredytowego i zapewnienia, aby nie został on przekroczony. W razie
    przekroczenia
    Limitu Kredytowego Bank może pobrać opłatę określoną w Regulaminie.

    Przekroczenie Limitu Kredytowego 45 PLN Każdorazowo