  • Data: 2005-01-18 08:24:49
    Temat: Re: Oszczędzanie - potrzebuję rady
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pozwalam sobie nie zgodzić się z powyższym.
    > Inicjator wątku, jak sam pisze, niewiele miał do czynienia z
    > bankowością i jak sam pisze wyraził swoje potrzeby chaotycznie. Seba
    > (zwany przez Ciebie burakiem) zaproponował fundusz pieniężny
    > zwracając uwagę na płynność tej inwestycji i myślę, mając świadomość
    > niewielkiego ryzyka. Propozycja jak propozycja. Być może są lepsze
    > pod różnymi względami, są pewnie i gorsze. I dlatego tekst:

    I takie Twoje święte prawo się nie zgadzać. Co do sensowności FI pieniężnych
    w tym momencie to ja mam nadal wątpliwości. Zwłaszcza wziąwszy pod uwagę
    dłuższy horyzont czasowy (vide post Amry). Tymczasem Seba na wątpliwości
    Amry odpowiada, że ostatnie 6 miesięcy FI pieniężnych było dobre i należy
    patrzeć w przyszłość. No to teraz porównaj argumentację Seba z potrzebami
    autora wątku (ma odkładać 50 PLN miesięcznie i niespecjalnie zależy mu na
    płynności środków). Co do "buraka" to zwróć uwagę, że nie ja w chamski
    sposób napadłam na Seba i to nie ja zamiast odpowiedzieć pisałam coś o
    "głupich pytaniach". A że nie zostawiłam tego bez komentarza, to już inna
    sprawa - jak nie będziemy reagować na chamstwo to się ono rozpleni.
    Oczywiście możesz uważać inaczej.

    > Dlatego mam wrażenie, że nie pierwszy raz, inicjujesz jakieś
    > bezsensowne pyskówki bez wyraźnego celu, a raczej z chęci dowalenia
    > bliźnim, złapania za słówko, byle bić pianę, byle moje było na
    > wierzchu, byle ostatni post to ten MÓJ....

    Nie, nie czepiam się. Zapytałam tylko Seba, czy zna przyszłość skoro się na
    nią powołuję. I jaka była reakcja? No ale tego nie widzisz - za to
    doszukujesz się "czepiania".