    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 1 Apr 2016 09:46:53 -0700 (PDT)
    Subject: Re: PKO BP IKO - mistrzowie procesu
    From: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 marca 2016 00:53:29 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:
    > Witam,
    >
    > jakiś geniusz w PKO BP wymyślił taki proces na aktywację funkcji przelewów
    > na apce mobilnej IKO:
    >
    > 1. apka próbuje (nieudolnie) wysłać "w tle" SMSa - czyli przez jakieś API
    > Android (to jest akurat Android) próbuje wypchać z jakiejś karty SIM SMSa.
    >
    > 2. jak SMS dojdzie, to jakiś serwer w PKO BP weryfikuje, czy treść przyszła
    > z numeru powiązanego z profilem, jeżeli tak to na bankowości internetowej
    > jest możliwość nadania zaufania tejże instalacji; jednak jeżeli SMS dojdzie
> [...]

    Tablet nie moze byc pierwszym urzadzeniem - musi byc jakis pierwszy telefon. Potem
    juz sie da to zrobic - przynajmniej 500k tysiecy klientow nie mialo z tym problemow.
    Po co? Dla bezpieczenstwa - czynnik bialkowy moglby to przyjac, ale musi miec
    pewnosc, ze po drugiej stronie jest klient banku z numerem, ktory jest zarejestrowany
    w banku - a nie przestepca, ktory te dane przejal i zainstalowal aplikacje na swoim
    numerze.
    Skopiuj tresc tego SMSa i wyslij pod numer z tego telefonu i powinno spokojnie
    zadzialac. Na Androidzie jest to w tle, w iOS i WP - klient potwierdza.
    IKO generalnie jest w tej wersji na telefony nie na tablety, wiec... trzeba poczekac
    na wersje na tablety

    Jesli bedziesz mial problemy napisz do mnie michal . macierzynski (at) pkobp . pl -
    podaj tez model telefonu, wersje androida, czy jest zrootowany telefon - no i jakies
    namiary na siebie. Postaramy sie pomoc.

    Pzdr