eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[PKO BP] Nie mój problem...Re: [PKO BP] Nie mój problem...
  • Data: 2004-06-29 10:54:27
    Temat: Re: [PKO BP] Nie mój problem...
    Od: "hania" <o...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Mam taki problem: Kupiłem sobie niedawno nowy telefon, pociągnęło to za sobą
    > nowy numer. A na ten numer codziennie rano dostaję sms ze stanem konta kogoś
    > z Lublina, a dokładnie z II oddziału w Lublinie. Wiem, że nie jest bogaty,
    > więc po co wydawać mu pieniądze na usługę, z której korzystam ja.
    > Nie muszę chyba dodawać, że nie chcę jej używać. Dzwoniłem do centrali PKO
    > BP, ale pani powiedziała: "O rany! Przełączę pana!" po kilku minutach
    > oczekiwania, miły głosik z TP SA: "Abonent czasowo odłączony" - nikt mnie
    > nie chciał odebrać?
    > Co mam zrobić, żeby to wyłączyć? (Mam jeszcze prawdopodobne nazwisko faceta,
    > bo ktoś dzwonił i pytał się o niego).
    > Tyle problemów z telefonem... Nie spodziewałem się...
    ----------------------------------------------------
    --------------


    fajne, ale się uśmiałam - tak tylko może dziać sie w Polsce i w bankach
    państwowych


    o' rany ! ;-)


    Pozdrawiam, (nie wiem co masz robić - najlepiej się nie przejmować i traktować
    w kategoriach żartu a'la monty pyton)

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1