eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[PKO BP] Nie mój problem...Re: [PKO BP] Nie mój problem...
  • Data: 2004-06-29 11:15:02
    Temat: Re: [PKO BP] Nie mój problem...
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > nawiasem mówiąc ten użytkownik rachunku bankowego i porzedni właściociel
    nr.
    > tel jeśli zawiadomił bank o zmianie nr. tel. mógłby się skutecznie domagać
    od
    > banku odszkodowania za naruszenie jego danych osobowych i dóbr osobistych
    np.
    > tajemnica korespondencji bankowej
    >
    >
    > ja na jego miejscu byłabym bezwzględna dla banku i zażądałabym okrągłej
    > sumki ;-)
    >

    a jak to klient zawinil i zapomnial powiadomic bank o zmianie/rezygnacji z
    telefonu?
    to moze bank powinien mu dowalic kare za narazanie banku na kpiny na pbb?

    jak to ludzie nie znajac faktow potrafia fantazjowac...

    kursor


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1