eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[PKO BP] Nie mój problem...Re: [PKO BP] Nie mój problem...
  • Data: 2004-06-29 11:26:47
    Temat: Re: [PKO BP] Nie mój problem...
    Od: "hania" <o...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > a jak to klient zawinil i zapomnial powiadomic bank o zmianie/rezygnacji z
    > telefonu?



    umiesz czytać ze zrozumieniem ?- napisałam że jeśli powiadomił

    a Ty skąd wiesz jak było ?

    faktem jest że inny klient chciał powiadomić ale nikt nie chciał z nim nawet
    rozmawiać


    a ja znam to samo - zadałam pytanie "PANI" na infolinii PKO BP a ta mówiąc że
    zaraz sprawdzi po prostu po chamsku odłożyła słuchawkę !!!!!!!!


    > to moze bank powinien mu dowalic kare za narazanie banku na kpiny na pbb?
    >
    > jak to ludzie nie znajac faktow potrafia fantazjowac...


    powiedział co wiedział .... zadowolony ?


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1