eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[PKO BP] Nie mój problem...Re: [PKO BP] Nie mój problem...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "hania" <o...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [PKO BP] Nie mój problem...
    Date: 29 Jun 2004 13:26:47 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 28
    Message-ID: <2...@n...onet.pl>
    References: <cbrj0g$3r7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1088508407 6272 213.180.130.18 (29 Jun 2004 11:26:47
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Jun 2004 11:26:47 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 62.87.140.122, 192.168.243.36
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:306135
    [ ukryj nagłówki ]


    > a jak to klient zawinil i zapomnial powiadomic bank o zmianie/rezygnacji z
    > telefonu?



    umiesz czytać ze zrozumieniem ?- napisałam że jeśli powiadomił

    a Ty skąd wiesz jak było ?

    faktem jest że inny klient chciał powiadomić ale nikt nie chciał z nim nawet
    rozmawiać


    a ja znam to samo - zadałam pytanie "PANI" na infolinii PKO BP a ta mówiąc że
    zaraz sprawdzi po prostu po chamsku odłożyła słuchawkę !!!!!!!!


    > to moze bank powinien mu dowalic kare za narazanie banku na kpiny na pbb?
    >
    > jak to ludzie nie znajac faktow potrafia fantazjowac...


    powiedział co wiedział .... zadowolony ?


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1