  • Data: 2003-07-17 10:45:53
    Temat: Re: PLN czy CHF ??
    Od: "Darek" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Jesli mam byc szczery to zaden z powyzszych.
    Najatrakcyjniejsze kredyty w PLN maja obecnie(kolejnosc nieprzypadkowa):
    Kredyt Bank, PKO BP, BPHPBK, PeKaO SA. Mowa tu o kredytach w tradycyjnym
    rozumieniu. Sa jeszcze plany finansowe Multi i mBanku ale to troche inna
    para kaloszy.
    PeKaO SA mami ludzi promocja ale czy wiesz jakie bedziesz mial warunki po
    promocji?
    Kredyty w CHF sa bardzo ryzykowne(kursy) wiec zastanow sie kilka razy zanim
    sie zdecydujesz na kredyt w walucie (jakiejkolwiek) chyba ze jestes
    hazardzista lub jasnowidzem.
    Wiecej szczegolow w archiwum. Poczytaj. A wyliczeniami porownawczymi co do
    tych kredytow w PLN chetnie sluze.