  • Data: 2019-08-19 15:06:01
    Temat: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-19 o 14:56, J.F. pisze:

    > Ale w jakiej sytuacji ?

    W każdej.

    > Gdy np ktos Ci podstawi falszywa strone banku i poczeka az ten numer
    > wpiszesz ?

    Nie loguję się na fałszywe strony.

    > Byl tanszy ale gorszy ? :-)

    Nie wiem.

    > Owszem - gorszy jest - bo ciagle nie wiesz, co autoryzujesz.

    Może zaliczam się do świadomych użytkowników, którzy jednak wiedzą co robią.

    > Nawiasem mowiac - bateria starczala na ~3 lata.

    Raz mi się zdarzyło wymienić z powodu utraty ważności. Nie wiem na ile
    była bateria, ale tokeny miały datę ważności - jak karty.

    > Tzn moze i dluzej dzialala, ale token po 3 latach wygaszal ekran.

    Pierwsze słyszę. Mój działał inaczej. Pewnego dnia pojawiła się na nim
    liczba "3"... Potem "2", a potem wymieniłem - to była informacja, że
    kończy się termin ważności i wymaga wymiany (od ręki, w placówce
    wymieniłem).

    > Producent sobie zapewnil staly dochod ?

    Nie umiem powiedzieć czym była powodowana wymiana.

    > No skoro tak sie boisz obrabowania przez internet, to odetnij go.

    Ale zamierzasz w to brnąć?

    > Tak czy inaczej - na razie klient wybor ma, i to dosc spory.

    Jaki wybór? Używania tokena? Czy oprocentowania?