  • Data: 2003-09-12 22:35:26
    Temat: Re: PZ w VW Bank
    Od: "seb" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktos ma uruchomione PZ w VW Bank?Dzisiaj mialo zadzialac pierwszy raz,
    > ale nic nie widac. Nie wiem czy w tym oflinowym systemie ta platnosc
    pojawia
    > sie dopiero nastepnego dnia?W mBanku mam od razu,ale w VW jest o wiele
    > gorzej wiec spodziewam sie opoznionej reakcji. Ktos to testowal?

    Urochomilem PZ z VW do Inteligo. Zlecilem - pieniazki sie nie pokazaly na
    koncie. Dzwonie do VW. Wg nich Inteligo odmowilo wyplacenia (mimo, ze
    wszystko jest w porzadku itd). Dzwonie do Inteligo - twierdza ze.... nie
    wiedza co twierdzic. (tak naprawde byla to rozmowa okolo 15 minutowa, w
    ktorej chyba musialem Pana operatora uczyc, co to jest PZ :(
    Po prostu tak jakby Inteligo ODMOWILO wyplacenia VW moich pieniedzy (a jak
    wspomnialem, dokumenty wszelkie mają)
    Po czym zlozylem reklamacje (miala byc rozpatrzona w 5 dni)
    5 dni minelo - z Inteligo ani sygnalu.
    W poniedzialek skladam kolejne PZ z VW do Inteligo. I zamierzam dokladnie
    opisac procedure na grupie.

    pzdr
    Seb