  • Data: 2003-09-13 12:06:48
    Temat: Re: PZ w VW Bank
    Od: "seb" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W segregatorze, który dają przy otwarciu konta jest druk zgody na PZ.
    > Wypełniasz to podając jako konto do obciążenia numer konta Inteligo.
    > Wysyłasz do VW. Oni przesyłają to do Inteligo. Dzwonisz do VW i Inteligo,
    > żeby sprawdzić czy mają już papiery. Telefonicznie (tylko tak) zlecasz PZ
    > VW. W systemie transakcyjnym masz podgląd wprowadzonego przez Vlinkę/linka
    > PZ, ale zlecić możesz tylko przez telefon. U mnie uruchomienie PZ zajęło
    > tydzień.

    Wszystko sie zgadza, potwierdzam. A potem zadzwonilem i nie, jak pisałem,
    nie zadzialalo. Operator z Inteligo byl bezradny, wmawial mi, ze w ogole PZ
    do nich nie dotarlo. A jesli dotarlo, to NIEMOZLIWE, ze nie zrealizowali.
    Operator z VW natomiast powiedzial mi, ze dostali odmowe PZ z Inteligo.
    Wniosek - Inteligo samo nie wie, jak reaguje na PZ :((

    Seb