  • Data: 2010-06-20 21:31:02
    Temat: Re: Paliwowe cuda....
    Od: Endriu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Może inaczej drogi Zenku, odnośnie strategicznego partnerstwa Rosyjsko
    Niemieckiego któe nad naszymi głowami buduje sobie rurę...:

    Arkadiusz Gacparski
    http://wirtualnapolonia.com/2010/05/26/arkadiusz-gac
    parski/

    ...tak się akurat składa, że z "gograficznego punktu widzenia moje
    miasto akurat leży na zachód o lini Ribbentrop-Mołotów.

    Mimo wszytko jakoś tak "podświadomie" cieszę się, że jestem po
    zachodniej stronie...

    P.S. Nie żeby tam był jakimś rusofobem.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/