  • Data: 2010-06-21 06:35:34
    Temat: Re: Paliwowe cuda....
    Od: Endriu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > dlaczego ktokolwiek chcialby zabic prezydenta naszego kraju?
    > prezydenta, ktory mial poparcie oscylujace w okolicach 30%, z marnymi
    > szansami na reelekcje w wyborach za kilka miesiecy.
    > prezydenta, ktory wraz ze swoim bratem byl na swiecie uwazany za
    > homofoba, z ktorym nikt nie byl sie w stanie dogadac, w ktorego slowniku
    > pod haslem kompromis bylo pusto...

    Trafiłeś w samo sedno drogi Sławcio. Perfekcyjna konkluzja i następne
    pytanie które ciśnie się na usta:
    dlaczego ekipa Donka tak bardzo gra w chuja w kwestii powołania
    międzynarodowej komisji ....?.

    Fanklub Putina
    http://wirtualnapolonia.com/2010/05/08/fanklub-putin
    a/

    "[...] Sejm odrzucił projekt rezolucji Prawa i Sprawiedliwości o
    przejęcie przez stronę polską śledztwa w sprawie katastrofy
    prezydenckiego samolotu pod Smoleńskiem z 10 kwietnia br. [...]"

    .... dlaczego ruscy nie wpuścili na teren tragedi naszych
    archeologów ?.

    Krótka historia wyprawy polskich archeologów
    http://prawica.net/opinie/22361

    Radio Zet, PAP, 15 czerwca 2010 r.

    "[...] Polscy archeolodzy jak na razie nie wyjadą do Smoleńska, aby
    zbadać teren po katastrofie prezydenckiego samolotu - poinformowało
    Radio ZET. Polski rząd jeszcze nie podpisał umowy z naukowcami w tej
    sprawie. Naukowcy byli gotowi do wyjazdu już dwa miesiące temu, ale
    blokuje ich brak umowy, która miała być podstawą ich działań. W tej
    chwili przeszukanie miejsca katastrofy jest już niemożliwe z powodu
    bujnej roślinności, która wyrosła na tym terenie i utrudnia
    poszukiwania. Badania będą możliwe dopiero jesienią. [...]".

    Przecież mogliby sobie spokojnie taką komisję ustalić, która by po
    jakiś paru latach coś tam wyjaśniła albo i nie, wybory by przebiegły
    Kaczyński by prawdopodobnie przegrał. A tak to do końca nie wiadomo.

    Wyjaśnisz mi Sławcio jakoś łaopatologicznie po co PO głosowała przeciw
    komisji ?. Żeby na złośc sobie odmrozić sobie uszy i (hipotetycznie)
    przegrać wybory ?. A może to cyniczna walka o lewicowe-promoskiewksie
    "gazetowyborcze" głosy w wyborach ....

    Marzenia, świeczki i ogarek

    "[...] Ważniejsze bowiem jest to, że apel, wraz z nazwiskami jego
    sygnatariuszy ogłosiła "Gazeta Wyborcza", która nigdy nie zapomina o
    leninowskich przykazaniach dotyczących organizatorskiej funkcji prasy.
    Wydaje się oczywiste, iż przedstawienie pełnej listy sygnatariuszy
    skierowane było do wiadomości rosyjskiej ambasady, a za jej
    pośrednictwem - do władz Federacji Rosyjskiej, jako swego rodzaju
    deklaracja lojalności nie tylko podpisanych osobistości, ale również
    środowisk - na wypadek dalszego zacieśnienia współpracy strategicznych
    partnerów przy ostatecznym rozwiązywaniu kwestii polskiej. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/