  • Data: 2004-08-19 18:30:56
    Temat: Re: PayPal - uzycie karty przy zakladaniu konta
    Od: "Patek" <g...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Jesli zalozy konto to na swoje nazwisko.

    Nie bedziesz mogl do niego podlaczyc konta z Niemiec na zupelnie inne
    nazwisko.
    Oni weryfikuja konto robiac dwa przelewy na pare centow i musi sie zgadzac
    imie , nazwisko i adres zalozyciela.

    Ja mam PayPala przez kumpla z USA, z ktorego prawie nigdy nie korzystam.
    Moge Ci je oddac za 5%.

    PZDR