  • Data: 2009-12-21 17:09:42
    Temat: Re: Payback sam pobral pieniadze z KK za nagrode
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Solos wrote:
    > Witam,
    >
    > zamowilem nagrode przez Payback. Nagroda kosztowala wiecej punktow niz
    > mialem, wiec pozostala kwote mialem zaplacic KK. Zamowilem wiec nagrode
    > i czekalem na jakas informacje i link do platnosci karta. Nic takiego
    > nie przychodzilo. Pewnego dnia patrze w historie KK i widze, ze Payback
    > sam sobie wzial odpowiednia kwote z mojej karty! Wzial tyle ile mial
    > wziac, ale niepokoi mnie po pierwsze - jakim prawem bez zadnegj akcji z
    > mojej strony Payback po prostu wzial sobie z mojej KK pieniadze. Zawsze
> [...]

    No właśnie mu autoryzowałeś obciążenie karty wyrażając zgodę na
    dopłacenie reszty kartą.
    Wcale niczego nie musisz podawać, żeby obciążyć kartę.
    Wystarczy im numer karty i data ważności, a to już pewnie mieli.
    Skąd mieli? Zatanów sie kiedy im podałeś, albo czy nie autoryzowałeś
    banku do podania nr karty przy przystępowaniu do programu.

    Jednym słowem przeczytaj regulamin to się dowiesz na co wyraziłeś zgodę,
    a na co nie.