  • Data: 2004-11-05 08:48:19
    Temat: Re: Paypal - dlaczego ??????
    Od: "DUX99" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Pawel" <t...@o...pl> wrote in message news:cmfa46$ak7$1@inews.gazeta.pl...

    > zanim napiszesz oskarżenia kogoś o sianie bzdur , sprawdź to i owo - i
    > okaże
    > się że Patek ma racje (dokonał tylko skrótu myślowego)
    >
    > są na paypal aukcje przez "kup teraz" gdzie "kup teraz" jest automatycznie
    > powiązane z płatnością paypal - swoją drogą to rewelacyjna sprawa dla
    > sprzedającego bo nie zrobi mu ktoś głupiego kawału - jeśli chcesz kupić to
    > od razu musisz wysłać kasę i dopiero wtedy ebay uznaje że kupiłeś
    >
    > ps. i kto tu pisze bzdury ? :-)

    Na Pay Pal WOGOLE nie ma aukcji !!! Pokaz mi teraz gdzie tu:
    http://www.paypal.com/ widzisz chocby jedna aukcje.
    Na eBay sa aukcje, ktore moga byc wylacznie oplacone przez Pay Pal. Ja na
    przyklad takowe mam. A ty nawet wyjasnic nie potrafisz, ze chodzi o aukcje
    gdzie jest 'payment immediately' co owszem oznacza, ze mozna zalicytowac
    wylacznie bedac uzytkownikiem Pay Pal i jest wymagana natychmiastowa
    zaplata.