  • Data: 2004-11-05 08:54:47
    Temat: Re: Paypal - dlaczego ??????
    Od: "DUX99" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek Maria Jackowski" <j...@w...edu.pl> wrote in message
    news:cmfa9n$ps$1@mamut1.aster.pl...

    > O i to jest to i dlatego pytałem się (2 posty niżej) o recepturę - jak
    > załozyć konto w obcym banku, w jakim, tylko po to by korzystać z PayPala
    > bo z tego co widzę to im chodzi o problemy płatnicze z Polską a tak to
    > wszystko siedzi np. w Niemczech. Jakie banki internetowe tanie warte są
    > polecenia - tak żeby człowiek chcąc skorzystać z paypala nie poszedł z
    > torbami bo bank zagraniczny za rachunek przywali kosmiczne opłaty.

    Zakladajac konto w Niemczech kupowany towar bedzie musial musial byc
    wysylany do Niemiec, na adres przypisany do karty zweryfikowanej przez Pay
    Pal.
    Tylko wariat z eBay zgadza sie wysylac towar na inny adres niz ten z Pay
    Pal, bo Ruscy robia takie numery, ze wlamuja sie nagminnie na cudze konta
    eBay i Pay Pal i kupuja sprzet i potem pisza, ze to prezent dla siostrzenca
    i aby wyslac to na adres do Rosji, Polski lub innego kraju (sam mialem
    osobiscie dwa takie przypadki ale nie dalem sie nabrac). Problem w tym, ze
    jak sprzedajacy sie polasi to rowniez straci kase, nawet jak ja otrzymal.
    Dletego nikt o zdrowych zmyslach nie wysyla na inne adresy poprzez platnosci
    Pay Pal. Tam gdzie Twoja karta do weryfikacji tam Twoj adres i tam towar.