eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPaypass - kto ponosi odpowiedzialnosc za fraudy?Re: Paypass - kto ponosi odpowiedzialnosc za fraudy?
  • Data: 2010-09-27 13:47:37
    Temat: Re: Paypass - kto ponosi odpowiedzialnosc za fraudy?
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    krzysztofsf wrote:

    > On 26 Wrz, 23:54, Rafal M <r...@g...com> wrote:
    >> Hej
    >>
    >> Jak wiemy w przypadku platnosci Paypass/PayWave do kwoty 50 zl
    >> przechodza one bez PINu i (czasami) bez autoryzacji.
    >> Kto w takim przypadku ponosi odpowiedzialnosc za frady, jesli
    >> uzytwkonik karty ja zgubil/zostala mu skradziona?
    >>
    >> Pozdrawiam
    >> Rafal
    >
    > Uzytkownik.
    > Podobnie, jak przy zgubieniu portfela z gotowka.
    > Sprawdz zreszta regulaminy tych kart, do 250 zl sa chyba
    > nieubezpieczalne (przynajmniej w mbanku)
    >
    > Ogolnie bardzo nie podoba mi sie rozwiazanie w ktorym ni emoge
    > ograniczyc sobie limitu dziennego kwotowego i ilosciowego na takiej
    > karcie. 50 zl i 5 transakcji to dla mnie za duze ryzyko.

    to wez dziurkaczem przerwij obwod anteny w karcie
    i bedziesz mial zwykla z paskiem/procesorem :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1