eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPaypass - kto ponosi odpowiedzialnosc za fraudy?Re: Paypass - kto ponosi odpowiedzialnosc za fraudy?
  • Data: 2010-09-28 07:32:50
    Temat: Re: Paypass - kto ponosi odpowiedzialnosc za fraudy?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 28 Sep 2010 09:00:58 +0200, SQLwiel napisał(a):

    > Ano to z tego, że jeśli Ci się trafi na takiej karcie poważniejszy fraud
    > i próbujesz go reklamować, to bank sobie ściąga nagrania z monitoringu z
    > paru ostatnich transakcji tą kartą i widzi, że tydzień temu kartą
    > płaciła Twoja laska. Po czym odpowiada Ci: "drogi kliencie, złamałeś
    > regulamin w zakresie bezpieczeństwa, więc się wal".

    A jak wygląda poważniejszy fraud na PP? Od kiedy to bank, przy reklamacji
    konkretnej transakcji, "sobie ściąga nagrania z monitoringu z paru
    ostatnich transakcji tą kartą i widzi"? Nie zagalopowałeś się zbytnio?

    Poza tym tak jak w przypadku wypłat z bankomatu, można mieć osobną kartę
    z kontem tylko do płatności PP etc możliwości jest wiele, kwestia czy się
    chce być wygodnym czy bezpiecznym.


    --
    xbartx

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1