eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPaypass - kto ponosi odpowiedzialnosc za fraudy?Re: Paypass - kto ponosi odpowiedzialnosc za fraudy?
  • Data: 2010-09-28 07:57:39
    Temat: Re: Paypass - kto ponosi odpowiedzialnosc za fraudy?
    Od: SQLwiel <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    xbartx pisze:
    > Dnia Tue, 28 Sep 2010 09:00:58 +0200, SQLwiel napisał(a):
    >
    >> Ano to z tego, że jeśli Ci się trafi na takiej karcie poważniejszy fraud
    >> i próbujesz go reklamować, to bank sobie ściąga nagrania z monitoringu z
    >> paru ostatnich transakcji tą kartą i widzi, że tydzień temu kartą
    >> płaciła Twoja laska. Po czym odpowiada Ci: "drogi kliencie, złamałeś
    >> regulamin w zakresie bezpieczeństwa, więc się wal".
    >
    > A jak wygląda poważniejszy fraud na PP? Od kiedy to bank, przy reklamacji
    > konkretnej transakcji, "sobie ściąga nagrania z monitoringu z paru
    > ostatnich transakcji tą kartą i widzi"? Nie zagalopowałeś się zbytnio?
    Przewiduję najgorszy scenariusz ;)
    W przypadku "normalnej" karty, z limitem w kPLN i funkcją PP

    Może nie bank, a ekłajer. Wierzę, że ktoś próbuje sprawdzić jak doszło
    do fraudu oraz (odrębny temat), czy można się wykręcić od uznania
    reklamacji, bo to czysty zysk.


    > Poza tym tak jak w przypadku wypłat z bankomatu, można mieć osobną kartę
    > z kontem tylko do płatności PP etc możliwości jest wiele, kwestia czy się
    > chce być wygodnym czy bezpiecznym.

    Tu zgoda. Tak właśnie należy korzystać z PP.




    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.
    SQL-wiel.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1