    From: "Jakub Zaleski" <q...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PeKaO S.A. i Maestro
    Date: Fri, 27 Sep 2002 15:32:01 GMT

    > A na powaznie - wyjasnij to. Mogli ci np. aktywowac z powrotem konto - u
    > nich to zupelnie mozliwe. Wlasciwie wszystko jest mozliwe - w koncu to
    Pekao
    > SA.

    To chyba co innego. Z własnego doświadczenia wiem, że zwyczajem w tym
    banku jest nie przekazywanie informacji do centrum kart. Prawdopodobnie
    konto jest zamknięte, ale osoby które wydają karty nic o tym nie wiedzą.
    Kiedy zmieniałem adres zamieszkania to musiałem drugi raz udać się do
    oddziału, aby wypełnić drugi formularz zmiany adresu, który był dla tego
    centrum. To jak dwie zupełnie niezależne instytucje.
    Tak na marginesie: Mając tak przez kilka lat eurokonto akademickie,
    chciałem założyć konto z dostępem przez net i kedy zapytałem co zyskam
    zakładając to konto właśnie u nich to co mi pani powiedziała?
    Powiedziała: "A co pan z centrali przyjechał i chce pan mnie sprawdzić?" A
    po moim powtórnym pytaniu długo się zastanawiała i dodała: "Dużo
    bankomatów?"
    Na szczęście będę tam jeszcze tylko raz (czytaj: kilka razy), żeby
    zamknąć konto.

    Jakub