    From: "Macio" <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PeKaO S.A. i Maestro
    Date: Fri, 27 Sep 2002 19:54:20 +0200

    > Kiedy zmieniałem adres zamieszkania to musiałem drugi raz udać się do
    > oddziału, aby wypełnić drugi formularz zmiany adresu, który był dla tego
    > centrum. To jak dwie zupełnie niezależne instytucje.

    Dokładnie tak własnie jest miałem to samo. Chcieli mnie obciążyć za ponowne
    wydanie kart bo te pierwsze poszły na stary adres i ktoś je odebrał.:-( Ale
    jak powiedziałem że dziwnym jest fakt że reklamy i nowe oferty zawsze
    trafiają za mną bezbłednie i uzewnętrzniłem swoje oburzenie z zaistniałego
    faktu to okazało się że da się sprawę jakoś zalatwić. Propozycja była
    nastepująca. Poczekać do końca roku i dostanę nowe karty na nowy adres a
    stare za które już raz mi potrącili z konta no cóż Panta Rei czy jak to tam
    było. Pani aż sie czoło zmarszczyło jak wpadała na ten oryginalny pomysł.

    Macio